Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BOUWSOFT

  • erwin visser

    Ik ben benaderd door de useitgroup voor hun product bouwsoft het complete adminestratieve software voor iedere bouwproffesionel na navraag gedaan te hebben heb ik er positive verhalen over gehoord misschien dat er mensen zijn die er ook ervaring mee hebben? www.bouwsoft.nl

  • Nancy Ryckaert

    als je een klein bedrijf hebt en je werkt veel met kostprijsberekening en calculatie, kan dit mogelijk voor u interessant zijn. Voor een groter bedrijf dat echt stockbeheer moet doen, IS DIT NIET GEBRUIKSVRIENDELIJK!!

    helpdesk is onwetend, vraag een duidelijke voorstelling van het programma op uw maat vooraleer deze investering te doen.

  • Thea

    Een zeer kostbare zaak dat bedrijf zeer slechte ervaringen mee, het heeft me een hele hoop gekost doe vooral geen zaken met ze!

  • H. de Heus

    Wij hebben het pakket 4-5 jaar geleden aangeschaft.

    Het werkt redelijk fijn om er brieven en faxen mee te generen en dit allemaal goed per project op te slaan.

    Het calculeren is omslachtig en niet duidelijk omdat je te veel van vensters moet wisselen en de afdruk niet uitgesplitst kan worden in de verschillende kolommen arbeid/materiaal/onderaannemer etc. Je grijpt al snel weer terug naar je oude calculatieprogramma of Excel.

    Het e-mail gebeuren is een waar drama; dit kunnen ze maar niet goed krijgen, documenten die je verstuurt komen maar half aan bij de ontvangers.

    Op klachten wordt maar matig gereageerd, alles on-line, steeds met de mededeling: probleem opgelost, maar er duiken daarna 2 nieuwe problemen op. Dit gebeurt ook na iedere upgrade die je automatisch van hen krijgt.

    Idere jaar moet je opnieuw betalen of ze sluiten je af en ben je de toegang tot al je gegevens kwijt.

    De verkoper beweert van alles maar de service is regelrecht : KL..TEN.

    IK kan niemand adviseren dit pakket aan te schaffen .

  • Nele

    Ik werk reeds 99 met bouwsoft. Ik heb het programma zien mee evolueren met mijn bedrijf. Ik krijg nog geregeld bezoek van een persoonlijke lesgever die mij niet alleen de software uitlegt maar mij tevens ook adviseert en tips geeft. De helpdesk is soms moeilijk te bereiken. Bel in de voormiddag, dan geraak je snel binnen.

    Ik vind het leuk werken met de software.

  • Henk Schotten

    Bouwsoft 3 weken geleden geïnstalleerd. Reeds 2 opleiding bij mij thuis gekregen (van een zeer charmante dame). maal nu reeds vlot mijn offerten en facturen. Nacalculatie en projectopvolging komen ze volgende week uitleggen.

  • bart

    Kunnen hun afspraken niet waar maken

  • soetaert alain

    Had vroeger bouwsoft bij overschakeling naar Apple pc werkte deze niet meer naar behoren verlies van verbinding.

    Na lang wachten de oplossing bouwsoft nieuw I-cloud

    De grootste vergissing die ik gemaakt heb.

    gegevens niet overgezet

    tijden invoegen van facturen valt het uit en mag ik terug opstarten

    overzetten zoals voorheen van facturen is niet meer hetzelfde en ik moet een extern raadplegen voor oplossing

    en het gezegde van mvr die het kwam voorstellen kende de oude bouwsoft niet zodat ze geen duidelijk beeld had van de werking voordien

    Kort samen gevat ze zijn er nog niet klaar mee

    En we zijn er mee bezig ik ben het beu