Wij hebben het pakket 4-5 jaar geleden aangeschaft.
Het werkt redelijk fijn om er brieven en faxen mee te generen en dit allemaal goed per project op te slaan.
Het calculeren is omslachtig en niet duidelijk omdat je te veel van vensters moet wisselen en de afdruk niet uitgesplitst kan worden in de verschillende kolommen arbeid/materiaal/onderaannemer etc. Je grijpt al snel weer terug naar je oude calculatieprogramma of Excel.
Het e-mail gebeuren is een waar drama; dit kunnen ze maar niet goed krijgen, documenten die je verstuurt komen maar half aan bij de ontvangers.
Op klachten wordt maar matig gereageerd, alles on-line, steeds met de mededeling: probleem opgelost, maar er duiken daarna 2 nieuwe problemen op. Dit gebeurt ook na iedere upgrade die je automatisch van hen krijgt.
Idere jaar moet je opnieuw betalen of ze sluiten je af en ben je de toegang tot al je gegevens kwijt.
De verkoper beweert van alles maar de service is regelrecht : KL..TEN.
IK kan niemand adviseren dit pakket aan te schaffen .